Car4Hire Fav-icon
[rt_reading_time label="זמן קריאה:" postfix="minutes"]

מהם התנאים וההגבלות הכלליים של השכרת רכב

איפה אני יכול למצוא את התנאים וההגבלות של חברת ההשכרה?

אתה יכול למצוא זאת מתחת לתמונה של כל מכונית שאתה רואה בתוצאות החיפוש בסעיף התנאים וההגבלות.

מה זה פיקדון ועודף?

הפיקדון הינו סכום המורכב מעודף ועלות דלק אשר נחסם בכרטיס האשראי של הלקוח כערבות על הרכב השכור. גובה הפיקדון משתנה בהתאם לקטגוריית הרכב. הפיקדון נפתח על ידי חברת השכרת הרכב בתאריך ההחזרה בתנאי שהמכונית מוחזרת באותו מצב כמו שהושכר. עודף הוא סכום כסף שנמשך על ידי חברת השכרת הרכב מהפיקדון שהשארת בעת איסוף הרכב אם הרכב ניזוק (Damage Excess) או נגנב (Theft Excess) במהלך ההשכרה. לדוגמה, אם עודף הנזק שלך היה 300 אירו והנזק למרכב הוא 1,000 אירו בהחזרה, תצטרך לשלם רק 300 אירו. שאר ה-700 אירו יכוסו על ידי מדיניות CDW.

האם עלי להשאיר פיקדון בעת ​​איסוף הרכב השכור שלי?

כן, חברת השכרת הרכב דורשת פיקדון חסום זמנית בכרטיס האשראי של הנהג הראשי כדי לכסות נזקים או גניבה במהלך ההשכרה. סכום הפיקדון מוחזק למשך תקופת ההשכרה ויבוטל החסימה תוך שבעה ימי עבודה אם תחזיר את הרכב ללא פגע בתום ההשכרה. אם אין מספיק כספים זמינים בכרטיס האשראי של הנהג הראשי כדי להשאיר פיקדון, חברת השכרת הרכב עשויה לסרב לספק לך את המכונית. צוות הדלפק עשוי גם להתעקש שתקנה מהם כיסוי נוסף. זהו נוהג נפוץ בקרב חברות השכרת רכב.

למה אני צריך לחתום על הסכם שכירות בדלפק?

AUTO + פועל כסוכן השכרת רכב המחבר בין לקוחות לחברות השכרת רכב. הסכם השכירות שאתה חותם עם חברת ההשכרה כפוף לתנאיה ולחוק המדינה בה אתה שוכר. קרא בעיון את תנאי ההסכם וודא שאתה מבין אותם (ומסכים להם). כל הנהגים הנוספים יצטרכו גם לחתום על הסכם השכירות.

מהן הדרישות לרישיון נהיגה?

יש להציג רישיון נהיגה בעת האיסוף. חובה ניסיון של שנה לפחות בנהיגה. המכונית לא תסופק לך אם הרישיון שלך פג או אם הוא זמני. כאשר אתה שוכר רכב בחו”ל, בחלק מהמדינות תזדקק לרישיון נהיגה בינלאומי (שנקרא לרוב רישיון נהיגה בינלאומי). שימו לב כי רישיון נהיגה בינלאומי תקף רק כאשר נעשה בו שימוש בשילוב עם רישיון הנהיגה הלאומי התקף שלכם. אנא בדוק את השובר שלך כדי לראות אם אתה צריך אחד או לא.

מה אם אני רוצה לנסוע לחו”ל?

אם אתם מתכננים לחצות את הגבול של המדינה בה אתם שוכרים את הרכב אנא בדוק את התנאים וההגבלות של השכרת הרכב מכיוון שההגבלות עשויות לחול על מדינות מסוימות, כמו גם תשלום נוסף וכיסוי נוסף. ייתכן גם שלא ניתן יהיה לקחת את הרכב למדינה אחרת בהתאם למקום בו אתה שוכר. נא ליידע את חברת ההשכרה בדלפק, שכן עליהם להנפיק את ההיתר המיוחד והתשלום ישולם גם ישירות לספק.

מה עלי לעשות כשאני מקבל את המכונית שלי?

לפני שאתם חותמים על החוזה ונוסעים משם עם הרכב השכור שלכם, הקדישו מעט זמן כדי להכיר את הרכב השכור שלכם, לבדוק את סוג ומפלס הדלק, פנסים, סכנות, מגבים, מנעולי דלתות וכו’. הקפידו לבדוק שריטות, שקעים או שקעים. כל נזק אחר בנוכחות סוכן ולבקש לרשום אותם. הדבר הטוב הוא לצלם את הרכב השכור לפני האיסוף ואחרי ההחזרה כדי שלא יהיה בלבול לגבי מצב הרכב בהחזרה.

האם יש חיובים נוספים באיסוף?

במקרים מסוימים, עשויים להיות חיובים ששולמו ישירות לחברת השכרת הרכב, כגון דמי שדה תעופה, עמלת חורף, עמלה חד כיוונית, עמלה מחוץ לשעות העבודה, עמלה חוצת גבולות וכו’. אנא בדוק את התנאים וההגבלות של הרכב השכור שלך לפרטים.

האם יש חיובים נוספים בהורדה?

ייתכנו חיובים על כמות הדלק, הלכלוך המוגזם וכן על שעות/ימים נוספים, לכן הקפידו להחזיר את הרכב השכור שלכם בתאריך ובשעה המפורטים בהסכם כדי להימנע מחיובים.

האם עלי לשלם תשלום נוסף אם אני רוצה לאסוף את הרכב מחוץ לשעות העבודה?

שירות זה מסופק על ידי חלק מחברות השכרת רכב במקומות מסוימים וכרוך בתשלום נוסף. אם ברצונכם לאסוף את הרכב או להחזירו מחוץ לשעות העבודה, יש להודיע ​​על כך לחברה מראש.

איך אני משלם עבור ציוד נוסף?

ציוד נוסף (כגון GPS, מושבי ילדים, שרשראות שלג וכו’) יש לשלם בעת האיסוף ישירות לחברת השכרת הרכב.

האם חלה תשלום נוסף על נהגים נוספים?

זה תלוי בתנאים וההגבלות של חברת השכרת הרכב. עבור חברות מסוימות עשוי להיות כלול נהג נוסף אחד או יותר במחיר השכרת רכב, עבור אחרות עשוי להיות תשלום נוסף עבור כל נהג נוסף שיידרש לשלם בדלפק. כל הנהגים צריכים להיות נוכחים בדלפק כדי לאסוף את המכונית וחייבים להחזיק ברישיונות הנהיגה והדרכונים שלהם.

מהי מדיניות הדלק?

מדיניות הדלק מסבירה כיצד תשלמו עבור הדלק והאם עליכם למלא את המיכל לפני החזרת הרכב או לא. ישנה מדיניות דלק מסוימת לכל חברת השכרת רכב המוצגת בסעיף התנאים וההגבלות, בשובר האישור שלך ובהסכם ההשכרה שסופק על ידי חברת השכרת הרכב בדלפק.

האם רכבים להשכרה מצוידים בצמיגי חורף בחורף? האם זה בחינם?

חובת השימוש בצמיגי חורף משתנה לפי מדינה ואף לפי אזור. ברוב המקרים, צמיגי חורף הם חובה או מומלצים לפרק זמן מסוים. אתה תמיד יכול לשאול את המפעילים שלנו אם יש תשלום נוסף עבור צמיגי חורף בעת ביצוע הזמנה טלפונית.

מהם התנאים וההגבלות הכלליים של השכרת רכב

האם מצאת את התשובה ?

עוד משהו שאולי יעניין אותך

Scroll to Top
דילוג לתוכן