Car4Hire Fav-icon

תנאים והגבלות

1.1. Car4Hire הוא סימן מסחרי של .

רשום ב:
ישראל

מספר חברה:
206551339

1.2.  תנאים והגבלות אלה (להלן – “התנאים”) חלים על כל התכנים במנוע הזמנה זה. אנא קרא תנאים אלה לפני השימוש באתר זה. השימוש באתר זה מעיד על הסכמתך לתנאים אלה. אם אינך מסכים להצהרה כלשהי של תנאים והגבלות אלה, אין להשתמש באתר זה או בשירותים כלשהם הניתנים על ידי החברה.

1.3. Car4Hire רשאית גם לשנות באופן חד צדדי, מבלי להודיע ללקוח, את התנאים הללו בכל עת ושינוי כזה ייכנס לתוקף מיד עם פרסום התנאים וההגבלות ששונו באתר זה. לפי זה, המשך הגישה או השימוש שלך באתר זה נחשבים כהסכמתך לתנאים שהשתנו.

1.4. Car4Hire אינה מחזיקה או מפעילה חברות השכרת רכב כלשהן.

1.5.  תנאים והגבלות בינך לבין ספק הרכב השכור:

1.5.1.  חוזה השכרת הרכב שלך יהיה בינך לבין ספק הרכב השכור. התנאים וההגבלות של הסכם השכירות זמינים במנוע הזמנה זה כאשר אתה בוחר את סוג הרכב ומזין מידע רלוונטי אחר.

1.5.2.  בעת ביצוע הזמנת השכרת רכב במנוע הזמנה זה, אתה מחויב ונראה כאילו קיבלת את התנאים וההגבלות של ספק הרכב ההשכרה הרלוונטי.

1.5.3.  Car4Hire אינה צד לחוזה בינך לבין ספק הרכב השכור ואין לה כל אחריות או חבות (במישרין או בעקיפין) כלפי צד כלשהו בגין התנאים וההגבלות של החוזה שלך עם ספק הרכב השכור או כל בעיה הנובעת עם רכב שכור בהתאם לחוזה זה או כל בעיה אחרת בינך לבין ספק הרכב השכור. שובר האישור אינו הסכם המסדיר את שירות השכרת הרכב. הסכם שכירות ייחתם עם ספק השכרת הרכב בעת איסוף הרכב השכור.

1.5.4.  הלקוח מחויב לקרוא בעיון את הסכם השכירות לפני חתימתו בעת איסוף הרכב השכור. חתימת הלקוח פירושה קבלת כל הנקודות בהסכם וכל החיובים.

1.5.5.  Car4Hire אינה נותנת אחריות או ייצוג ביחס לכל ספק רכב להשכרה או לכל רכב שהושכר על ידי ספק רכב להשכרה. באחריותו של ספק הרכב השכור לספק לך רכב שכור המושכר במנוע הזמנה זה.

1.5.6.  Car4Hire אינה אחראית ולא תהיה אחראית אם התנאים וההגבלות של ספק הרכב השכור הזמינים במנוע הזמנה זה שונו או שונו על ידי ספק הרכב השכור.

1.5.7.  Car4Hire איננה אחראית לכל שינוי במחיר או חיוב נוסף שנעשה על ידי ספק השכרת הרכב כתוצאה מהפרת כללי השימוש ברכב שנקבעו על ידי ספק השכרת הרכב.

1.5.8.  לאחר קבלת שובר האישור, אין ללקוח זכות לחזור בה מההזמנה שהושלמה בהתאם לחוקי הרפובליקה של לטביה.

1.5.9.  Car4Hire אינה אחראית להתחייבויות הנובעות מהסכם השכרת הרכב שנחתם בין הלקוח לספק השכרת הרכב.

1.5.10.  Car4Hire אינה אחראית למידע שסופק על ידי הלקוח באינטרנט: כתובות אימייל שהוזנו או מאויתות בצורה שגויה, שמות נהגים, מספרי טלפון שגויים או מספרי כרטיסי אשראי.

1.5.11. Car4Hire אינה אחראית לפצות את הלקוח בגין נזקים או הפסדים הנובעים מפעולות או מכוניות של ספק השכרת הרכב המסוים שלא עומדים בהסכם השכירות ו/או החוק החל.

1.5.12.  אם הפקדות ביטחון נחסמו או נמשכו, עסקאות אלו יוזמות על ידי ספק השכרת הרכב המסוים על בסיס הסכם השכרת הרכב שנערך בין ספק השכרת הרכב לבין הלקוח. Car4Hire אינו סוכן השכרה, אלא שירות תיווך ואינו יכול להיות אחראי לעסקאות החזקה.

2.1. Car4Hire מכיר ומעריך את החשיבות של שימוש אחראי בנתונים אישיים שנאספים במנוע ההזמנות הזה.

לכן, Car4Hire זהיר עם המידע האישי, נוקט בצעדים כדי לשמור על אבטחתו ולהבטיח שהוא משמש רק למטרות העסקיות הלגיטימיות שלנו.

2.2. אנו נדרשים לשלוח את המידע שלך לספק השכרת הרכב שאיתו הזמנת שירותי השכרת רכב כדי שספק השכרת הרכב ידע מי אתה ומתי אתה הולך להשתמש בשירותי השכרת רכב.

2.3. חברתנו דואגת שהנתונים האישיים של הלקוח יעובדו בהתאם לדרישות הגנת המידע האישי החלות באיחוד האירופי לרבות תקנת הגנת המידע הכללית 2016/679. Car4Hire מבטיחה שהנתונים האישיים של הלקוח יעובדו בהתאם למטרות עסקיות חוקיות על מנת להבטיח את מתן השירות המבוקש על ידי הלקוח. הלקוח מסכים כי:

1.   האימייל של הלקוח ישמש את Car4Hire כדי לשלוח אישור על ההזמנה בצורה של שובר.

2.   מספר הטלפון של הלקוח ישמש את Car4Hire כדי להבהיר שאלות, בין ספק ללקוח, בנוגע להזמנה אם הן עולות.

2.4. מותר להשתמש ב-Car4Hire כדי לבצע הזמנות להשכרת רכב. חל איסור להשתמש באתר למטרות בלתי חוקיות: לבצע הזמנות ספקולטיביות או שקריות, או לקבל נתונים על ספקי השכרת רכב או הצעות השכרת רכב שלהם. בקבלת תנאים אלה, הלקוח מסכים להשתמש באתר זה רק למטרתו החוקית.

3.1.   לאחר ביצוע הזמנה, המפעילים שלנו יפנו לספק השכרת רכב כדי לאשר את בקשת ההזמנה שלך. כאשר ההזמנה שלך אושרה, Car4Hire ישלח לך דואל עם השובר (הזמנה מאושרת) בתוך 24h-48h, כך שהיה לך את כל המידע הדרוש לפני הגעתך. שים לב שבנסיבות מסוימות, כלומר מקומות עמוסים; זה עשוי להימשך עד 3 ימים.

3.1.1. אנא זכור כי אם אתה מזמין רכב פחות מ 2 ימים לפני תחילת ההשכרה שלך, במקרים מסוימים שובר עשוי להישלח אליך ברגע האחרון, 10 דקות לפני מועד האיסוף לכל המאוחר.

3.2.   תמונות של מכוניות המוצגות בדף החיפוש הן אינפורמטיביות. המכונית השכורה המסופקת באיסוף עשויה להיות שונה מזו שבתמונה.

3.3.   איננו יכולים להבטיח דגם ספציפי או דגם של המכונית. המכונית בשובר שלך היא הרכב הנפוץ ביותר עבור הכיתה ששכרת. בזמן איסוף, יסופק לך דגם מכונית על השובר שלך אם הוא זמין. בכל שאר המקרים, תקבל תחליף הולם או שדרוג חינם.

3.4.  Car4Hire משתמש בכתובת הדואר האלקטרוני שלך רק כדי לשלוח לך שובר. אנו משתמשים במספר הטלפון שלך רק כדי ליצור איתך קשר אם יש שאלות כלשהן בהזמנתך.

3.5.  Auto4rent ממליצה לכם לבדוק את פרטי ההזמנה, כגון ארץ, מיקום ותקופת השכרה באופן יסודי. על הלקוחות לקרוא את התנאים וההגבלות לפני התשלום עבור ההזמנה והשלמת ההזמנה. אם המשמעות או ההשלכות של התנאים וההגבלות אינם ברורים ללקוח, מומלץ מאוד שהלקוחות ייצרו קשר עם Auto4rent באמצעות דואר אלקטרוני: info@car4hire.co.il כדי לקבל מידע נוסף על התנאים וההגבלות לפני קבלתם.

3.6.   כתנאי לשימושך במנוע הזמנה זה, אתה מבטיח ל-Car4Hire שלא תשתמש במנוע הזמנה זה לכל מטרה שאינה חוקית, אסורה או מנוגדת לתנאים.

3.7.   בפרט, על ידי המשך גישה למנוע הזמנה זה, אתה מסכים:

3.7.1. לא להשתמש בו כדי לבצע הסתייגויות ספקולטיביות או כוזבות.

3.7.2. לא להשתמש בשם Car4Hire למטרות מסחריות ללא
 קבלת אישור בכתב מראש מ

3.8.   מותר לאסוף מכונית במקום אחד ולהוריד אותה במקום אחר. תשלום נוסף בכיוון אחד ניתן לקחת במקרה זה. בעיקרון, עמלת דרך אחת אינה כלולה במחיר ההשכרה המצוין במהלך ההזמנה (כלומר, עמלת דרך אחת גם אינה כלולה במחיר ההשכרה המצוין בשובר שלך, אנא ראה מידע מפורט יותר על מדיניות דרך אחת וזה עולה בתנאים המקומיים & תנאים של ספק השכרת רכב).

3.9.   באחריות הלקוח לבדוק בקפידה את כל המידע המסופק על הרכב שנבחר לפני ביצוע ההזמנה, שכן תנאי השכירות של ספקי השכרת רכב שונים עשויים להשתנות.

3.10.   על ידי הזמנת הרכב הנבחר ב- Car4Hire, הלקוח מקבל את תנאי ההשכרה של ספק השכרת הרכב המסוים. Car4Hire מציגה את תנאי ההשכרה באתר האינטרנט כפי שאושרו על ידי ספק השכרת הרכב בזמן הנוכחי. עם זאת, Car4Hire אינה נושאת באחריות כלפי הלקוח אם תנאי ההשכרה או התנאים וההגבלות של ספק השכרת הרכב המסוים משתנים.

4.1.   ביטול והחזרים כספיים

4.1.1.  השוכר יכול לבטל את ההזמנה ולקבל זיכוי שניתן להשתמש בו להזמנות עתידיות ב- https://car4hire.co.il (להלן BookingCredit™) עד 48 שעות לפני זמן האיסוף הראשוני, דרך המקטע ‘ההזמנה שלי’ באתר או בחשבון, של האתר, אם המשתמש רשום.

4.1.2.  לא יינתן החזר כספי אם יתבקש ביטול לאחר מועד האיסוף המתוכנן בתחילה.

4.1.3.  הזמנות שבוצעו תוך 48 שעות מזמן האיסוף אינן ניתנות להחזר.

4.1.4.  אם בקשת ביטול מופנית לספק השכרת הרכב ולא לחברה, מדיניות ביטול והחזרים אלה לא תחול.

4.1.5.  השוכרים יכולים לבדוק את BookingCredit™ הזמין שלהם על ידי ביקור במדור ההזמנה שלי או בחשבון של האתר, אם המשתמש רשום, וניצול מספר ההזמנה וכתובת האימייל המקוריים שלהם.

4.1.6.  בהתאם לנסיבות סביב הביטול, החברה עשויה להציע BookingCredit™ נוסף על הסכום המקורי ששולם עבור ההזמנה שבוטלה.

4.1.7.  שים לב שחלק מהעסקאות המשולמות מראש המוזלות באופן עמוק כפופות לתנאים וההגבלות שלהם, ולא ניתן לבטל או לשנות הזמנות כאלה.
ביטול הזמנה מקוון זמין בסעיף הזמנות של פרופיל המשתמש שלך. אנא היכנס לפרופיל המשתמש שלך או הירשם באמצעות הדואר האלקטרוני שצוין במהלך תהליך ההזמנה.

4.2.   אין הצגה

4.2.1.  במקרה שהשוכר אינו מתכוון לאסוף את הרכב (גם אם אין החזר זמין), נדרשת הודעה מיידית לחברה; אחרת, ניתן להטיל דמי אי-הופעה נוספים.

4.2.2.  החברה שומרת לעצמה את הזכות לשלול את BookingCredit™ או החזר כספי עבור כל עסקה החשודה בחוסר כוונה אמיתית לשכור רכב (למשל., עסקאות שבוצעו אך ורק עבור הרווח הכספי של השוכר).

4.3.   שינוי

4.3.1.  התמחור מותנה בתאריכי האיסוף וההחזרה המוסכמים מראש ובשעות שלפני תחילת תקופת השכירות. אם הרכב ייאסף מאוחר יותר או יוחזר מוקדם יותר, השוכר לא יקבל החזר עבור שעות או ימים שאינם בשימוש.

4.3.2.  ה-BookingCredit™ זכאי לשימוש בכל תשלום שנעשה באתר האינטרנט שלנו ותקף להזמנה אחת או מספר הזמנות. עם זאת, הוא מיועד אך ורק לתשלום עבור שירותי החברה.

4.3.3.  תוקף BookingCredit™ יפוג שנתיים (2) לאחר הנפקה לשוכר. אם השוכר מעדיף החזר כספי, יחויב עמלה מינימלית של 60 יורו כדמי מנוי משאבים.

4.3.4.  אם השוכרים דורשים את מספר ההזמנה המקורי שלהם, הם יכולים לבקש סיוע מצוות תמיכת הלקוחות של החברה.

4.3.5.  אנו שומרים לעצמנו את הזכות להעניק את BookingCredit™ לשוכר בהתבסס על נאמנותם לחברה שלנו ולשירותיה, לאירועים מיוחדים (כגון חגים, אירועים בינלאומיים וכו’), ביום הולדתו של השוכר ובנסיבות אחרות לפי שיקול דעתה של החברה. פרסים כאלה עשויים להיות זמינים הן לשוכרים רשומים והן לשוכרים שאינם רשומים, ועשויים להיות כפופים לתנאים אלה & תנאים או תנאים ספציפיים שנקבעו על ידינו עבור BookingCredit™ המוענקים במיוחד (כגון תאריכי תפוגה, סוגי השכרה רלוונטיים וכו’).

4.3.6.  השוכרים יכולים להשתמש ב-BookingCredit™ שלהם עבור כל הזמנה או תשלום חדש שבוצע ב-https://car4hire.co.il

4.3.7.  כדי להחיל את BookingCredit™, על השוכרים להזין את אותה כתובת דוא”ל המשמשת להזמנה המקורית בסעיף פרטי הנהג. ה-BookingCredit™ יוחל אוטומטית על הסכום הכולל של ההזמנה החדשה.

4.3.8.  אם הסכום לתשלום עבור הזמנה חדשה נמוך מהסכום הזמין של BookingCredit™, השוכרים יכולים לנצל את הסכום הנותר באופן דומה עבור הזמנות עתידיות.

4.3.9.  השוכרים רשאים לבקש החזר כספי עבור כל סכום שנותר מ-BookingCredit™ ששולם במקור תוך שישה (6) חודשים מיום קבלתו. זה לא חל על בונוסים נוספים או סכומים נוספים. אנו שומרים על הסמכות להעניק ל-BookingCredit™ לשוכרים על סמך נאמנותם לחברה שלנו ולשירותיה. זה כולל אירועים כמו חגים, אירועים בינלאומיים, ויום ההולדת של השוכר, יחד עם מצבים אחרים שנקבעו על פי שיקול דעתה של החברה. תמריצים אלה עשויים להיות מורחבים הן לשוכרים רשומים והן לשוכרים שאינם רשומים ויכולים להיות כפופים לתנאים ולהגבלות אלה או לתקנות הספציפיות שאנו קובעים מעת לעת עבור BookingCredits™ המוענקים ספציפיים. תקנות אלה עשויות לכלול פרטים כגון תאריכי תפוגה או סוגי ההשכרה החלים, וכו. הסכום ששולם בתחילה ייחשב כמשמש תחילה למטרות החזר.

4.3.10.  כל החזר שחייב עבור הזמנה שבוטלה, ששולם חלקית או מלאה באמצעות BookingCredit™, יונפק כ-BookingCredit™.

5.1.     הוראות כלליות.

מודל התשלום עבור ההזמנה שלך תלוי במיקום ו/או בספק השכרת הרכב בו נעשה שימוש. בכל עת אתה אחראי לתשלום של כל שירותים/עלויות נוספים המבוקשים על ידך ואתה אחראי לכל דמי שירות אחרים החלים על ידי ספק השכרת רכב כאמור.
הלקוח מחויב לבדוק את שיטות התשלום של ספק השכרת הרכב הנבחר (זמין ב-Car4Hire בסעיף “Terms & Conditions”) בעצמו/עצמה לפני ביצוע ההזמנה או הגעה לאסוף את המכונית.

חשוב שהלקוח יהיה מודע לכך שעל ידי הזנת פרטי התשלום ואישור התשלום, הלקוח הביע את רצונו להתקשר בהסכם ההזמנה וכי לא ניתן לבטל הסכם זה לאחר שליחת שובר אישור למייל של הלקוח.

התשלום שנוכה על ידי Car4Hire  מורכב ממחיר השירות וכן מתשלומים עבור אפשרות כיסוי מלא (אם נבחר בהתאם לסעיף הכיסוי המלא של תנאים והגבלות אלה). תשלום זה מוחזק על ידי Car4Hire . זה לא יוזכר בהסכם השכירות עם ספק השכרת הרכב.

5.2.    אפשרויות תשלום:

5.2.1. Car4Hire  גובה מהלקוח את השירות כתשלום מראש בעת ביצוע הזמנה. הלקוח משלם את שאר מחיר השכרת הרכב, כמו גם כל תשלום עבור תוספות חובה ושירותים נוספים שנבחרו, ישירות לספק השכרת הרכב בעת איסוף הרכב ביעד. (הזמנה חלקית בתשלום מראש).

5.2.2. Car4Hire  גובה מהלקוח את מלוא מחיר הזמנת הרכב בשמה ובשם ספק השכרת הרכב לרבות המחיר המקביל של השירות והמכונית מחיר שכירות. (הזמנת תשלום מראש מלאה).

5.3.    שיטות תשלום.

ניתן לבצע את ההזמנה באופן מקוון באמצעות כרטיס חיוב, אך בדלפק ההשכרה תידרש למסור כרטיס אשראי פיזי תחת שם הנהג הראשי. כרטיס האשראי הוא דרישה חובה של סוכנות ההשכרה. בלעדיו איננו יכולים להבטיח שסוכנות ההשכרה תשחרר רכב. כרטיסי האשראי העיקריים כוללים: מסטרקארד וויזה.

5.3.1. Car4Hire  מעבד ומיישב תשלומים במטבעות EUR, USD ו- GBP (ניתן לשנותם לפי בקשה). המטבעות העיקריים שבהם המחירים מתפרסמים ב-Car4Hire  הם יורו (EUR), דולר ארצות הברית (USD) ולירות בריטיות (GBP). קיימת אפשרות לצפות במחירים במטבעות אחרים והם יוצגו בהמרה על בסיס שער החליפין היומי המעודכן לפי שערי הייחוס של המטח שפורסמו על ידי האירופי בנק המרכזי. במקרה של הזמנות בתשלום מראש מלא, המטבע העיקרי נקבע על ידי השותף בארצו בהתאמה ומומר בהתאם.

5.3.2. Car4Hire  לא יכולה להבטיח את תשלומי המזומן של הלקוחות שיתקבלו על ידי ספקי רכב להשכרה באיסוף.

5.3.3. לאשר תשלומים.
Affirm מספקת הלוואות לטווח קצר BNPL (קנה עכשיו, שלם מאוחר יותר) ונותנת ללקוחות דרך לפזר תשלומים על פני תקופה קבועה של זמן. בעת תשלום עבור הזמנה ב-Car4Hire , הלקוח בוחר את Affirm כאמצעי תשלום בקופה ומקבל כרטיס וירטואלי חד פעמי מ-Affirm. התשלום נעשה על ידי Affirm, ואז לקוח עושה תשלומים חודשיים שווים לאשר למשך ההלוואה. אפשרויות התשלום כפופות לבדיקת זכאות.

הערה: ניתן להשתמש בכרטיס הווירטואלי רק כדי לבצע סכום תשלום מראש ב- Car4Hire  ולא ניתן להשתמש בו כדי לשלם את הסכום הנותר בדלפק השכרת הרכב. תשלומי אישור זמינים כעת עבור הלקוחות בארה”ב בלבד.

5.3.4.    תשלומי קלנה.
בשיתוף פעולה עם Klarna, אנו מציעים לך מספר שיטות תשלום. אנא שימו לב כי יש לבצע את התשלום לקלרנה.
לתנאים ולהתניות המלאים של קלרנה לחצו כאן. מידע כללי על קלנה ניתן למצוא כאן.

5.3.5. מדיניות הפרטיות של קלנה.
על מנת להציע לך את שיטות התשלום של קלרנה, אנו עשויים בקופה להעביר את הנתונים האישיים שלך בצורה של פרטי קשר והזמנה ל-Klarna, על מנת שקלנה תעריך אם אתה זכאי לשיטות התשלום שלהם ותתאים לך את אמצעי התשלום הללו. הנתונים האישיים שלך המועברים מעובדים בהתאם להודעת הפרטיות של קלרנה עצמה.

5.4.    פיקדון ביטחוני לפני אישור.

אישור מראש של כרטיס אשראי הוא חיוב בכרטיס האשראי שלך בדומה לחיובים בנקאיים אחרים, עם ההפרש שבמקום לקחת כסף מהכרטיס שלך באופן מיידי, הכספים מופקדים “on hold” למשך מספר ימים.

פיקדון (לאחר סגירת הסכם השכרת הרכב) מוחזק בכרטיס האשראי של הנהג הראשי. הפיקדון נלקח על ידי ספק השכרת הרכב כדי לכסות את העלויות של עודף/ניכוי ביטוח אפשרי, עבירות תנועה, עלויות תדלוק, אגרה וכו’. אם לא מתרחשות עלויות עבירות תנועה או עלויות אחרות, הפיקדון המוחזק בכרטיס האשראי פג, בדרך כלל תוך 30 יום מתום תקופת השכירות.

יש לאשר את כרטיס האשראי שלך לאישור מראש עד לסכום המירבי הניתן לניכוי לפני ההשכרה. למטרה זו ניתן להשתמש בכרטיסים כגון מאסטרקארד וויזה. אנא שימו לב כי ספקי השכרת רכב אינם מקבלים כרטיסי VisaElectron, Maestro ו-Debit לאישור מראש. אנא שאל את הבנק שלך אם ניתן להשתמש בכרטיס אשראי מסוים עבור שירות השכרת רכב והגדרת אישור מראש על זה.

5.5.    השובר שסופק על ידי Car4Hire  הוא הוכחת ההזמנה והתשלום שלך. אם ההזמנה בוטלה, השובר בטל. עליך לייצר את השובר שלך עם ההגעה בדלפק ההשכרה. אי הגשת השובר שלך פירושה שאתה יוצר חוזה חדש בינך לבין ספק השכרת רכב. הוא יחייב אותך בהזמנה חדשה ולא תקבל החזר מ-Car4Hire . שים לב, כי Car4Hire  אינה אחראית לחיובי יתר אם השובר לא הוצג במהלך האיסוף.

5.6.    כל התשלומים חייבים להתבצע במטבע המקומי של מדינת האיסוף. המחיר שאתה מצוטט אינו כולל עמלות המרת מטבע הנגבות מספק כרטיס האשראי שלך. חברת כרטיסי האשראי תבצע המרת מטבע לפי שעורה הקבוע, וכן עשויה לחייב את הכרטיס בדמי המרה/דמי עסקה. Car4Hire  אינה אחראית לאי-התאמות בין המחיר המוצג ב-Car4Hire  לבין הסכום שעבורו מחויב כרטיס האשראי של הלקוח אם אי-התאמות אלו נובעות משער החליפין של המטבע בו נעשה שימוש או דמי ההמרה/עסקת העסקה החלים או אם הלקוח וספק השכרת הרכב הסכימו על מחיר גבוה מהמחיר שנקבע באישור ההזמנה ורכב נאסף.

5.7.    במקרה שתחליט להאריך את תקופת ההשכרה, שצוינה בשובר Car4Hire , לאחר איסוף הרכב השכור שלך, עליך ליידע ולבצע תשלום לסוכנות השכרת רכב ישירות בהתאם לתעריפי השכירות המקומיים.

6.1.    הוראות כלליות:

6.1.1. Car4Hire עושה כל מאמץ כדי להבטיח שהמחירים המצוטטים במועד ביצוע ההזמנה במנוע ההזמנות מדויקים בכל ההיבטים החומריים. עם זאת, Car4Hire  שומרת לעצמה את הזכות לשנות את המחיר המצוטט בעת ביצוע הזמנה במקרה של טעות או טעות פטנט במחיר המצוטט. Car4Hire תפעל להודיע ללקוח בהקדם האפשרי במקרה שהמחיר המצוטט בעת ביצוע ההזמנה יהיה שגוי.

6.1.2. במקרה של שינוי במחיר המצוטט בעת ביצוע ההזמנה, הלקוח רשאי לבחור לשלם את המחיר המתוקן או לחילופין הלקוח יהיה זכאי להחזר של כל הסכומים ששולמו.

6.1.3. שערי המטח המשמשים את Car4Hire להצגת מחירים במטבע שנבחר על ידי הלקוח מתעדכנים לעתים קרובות. שערי חליפין המשמשים את כרטיס האשראי שלך עשויים להיות מגוונים על ידי החברה. Car4Hire לא יכולה להיות אחראית לכל אי התאמה בין המחיר המוצג על ידי Car4Hire לבין הסכום שגובה חברת כרטיסי האשראי שלך בשל שער החליפין בו נעשה שימוש.

6.2.    במקרים מסוימים, אך לא תמיד, ניתן לכלול את הדברים הבאים במחיר:

6.2.1. קילומטראז ללא הגבלה (אלא אם צוין אחרת) למשל תשלום נוסף לקילומטר.

6.2.2. מסים מקומיים ואגרות, מס כבישים, מעמ, חיובי שדה תעופה וסיוע בפירוק 24 שעות.

6.2.3. ביטוח.

ויתור על נזקי התנגשות (CDW) וביטוח גניבה עם עודף. CDW ידוע גם בשם ויתור על נזקי אובדן (LDW). שימו לב שלא כל הרכבים כוללים ביטוח. לספקי רכב שכורים אחרים יש מערכת ביטוח שונה.

6.2.4. מידע לגבי כלול ולא נכלל מתעריף השכירות זמין ב-Car4Hire  לפי סעיף התנאים וההגבלות, “השכרה שלך כוללת” ו-”Your rental nigues”.

6.3. מה שלא כלול במחיר:

6.3.1. נהגים נוספים.

לכל ספק רכב שכור יש מדיניות משלו לגבי נהגים נוספים.

6.3.2. תוספות נוספות – מושב הילד, GPS, מתלה גג וכו. כל התוספות הנוספות נמצאות על פי בקשה וניתנות לתשלום מקומי לספק הרכב השכור בעת איסוף הרכב. אנא ודא שאתה מבקש את כל התוספות הנוספות בעת ההזמנה. Auto4rent לא יכול להיות אחראי על התוספות המבוקשות לא להיות זמין על ידי ספק השכרת רכב.

6.3.3. תשלום בכיוון אחד – מותר לאסוף מכונית במיקום אחד ולהוריד אותה במקום אחר. תשלום נוסף בכיוון אחד ניתן לקחת במקרה זה. ויש לשלם רק עם ההגעה. בעיקרון, עמלת דרך אחת אינה כלולה במחיר ההשכרה המצוין במהלך ההזמנה (כלומר, עמלת דרך אחת גם אינה כלולה במחיר ההשכרה המצוין בשובר שלך, אנא ראה מידע מפורט יותר על מדיניות דרך אחת ועלותה בתנאים המקומיים & תנאים של ספק השכרת רכב).

7.1.    רשיון נהיגה.

עליך לייצר רישיון נהיגה תקף עבור המדינה שבה מתבצעת ההשכרה. רישיון הנהיגה חייב להיות מונפק לפחות 12 חודשים לפני מועד האיסוף. בנוסף לרישיון הנהיגה הרגיל, ייתכן שיידרש גם רישיון נהיגה בינלאומי. שים לב כי היתר הנהיגה הבינלאומי תקף רק, אם בתוספת רישיון הנהיגה הרגיל שלך.

7.2.    גיל הנהג.

בדרך כלל נהגים חייבים להיות בגילאי 21 עד 75 כולל. ספקי רכב אחרים להשכרה יש מגבלות גיל שונות.

7.3.    על הלקוח לוודא שגילו של הנהג נמצא במגבלת הגיל שצוינה על ידי הספק. Car4Hire  לא יכולה להיות אחראית אם בעת איסוף הרכב, הלקוח אינו עומד בדרישות של ספק השכרת הרכב.

7.4.    ודא ששם הנהג הראשי ושם המשפחה ניתנים בהזמנה, שכן רק מי שיוכר כנהג ראשי יהיה זכאי לאסוף רכב.

7.5.    לכל ספק השכרת רכב יש תנאים משלו להשכרת רכב. עם זאת, התנאים העיקריים של ספק השכרת הרכב לגבי דרישות הנהג, ביטוח, פיקדון, תשלומים, פוליסת דלק וכו. אתה יכול למצוא מידע זה באתר האינטרנט שלנו, תחת התמונה של המכונית שנבחרה בסעיף תנאים והגבלות. תנאים והגבלות רלוונטיים מלאים של ספק השכרת הרכב זמינים בעת האיסוף.

7.6.    הגבלות גיל.

נהגים צעירים הם לרוב פחות מנוסים ולכן עשויים להיות מעורבים יותר בתביעת ביטוח. מסיבה זו, אם אתה נהג צעיר, ספק רכב שכור יבקש ממך לשלם דמי נהג קטינים. בדוק מידע נוסף במונחים של ספק השכרת רכב מסוים

8.1.    מידע טיסה.

עבור איסוף משדה התעופה חיוני ש-Car4Hire  יקבל את מספר הטיסה הנכון ואת זמן ההגעה. אתה יכול לעשות את זה באינטרנט או בטלפון. אם מידע זה אינו זמין בעת ביצוע ההזמנה, אנא ודא כי אתה מודיע לנו לפחות 7 ימים לפני היציאה שלך, באמצעות דואר אלקטרוני או בטלפון. Car4Hire אינה לוקחת אחריות על השכרה כושלת עקב אספקה מאוחרת או לא נכונה של מידע זה. אי אספקת מידע זה גם מקל על האחריות של Car4Hire .

8.2.    תידרש להציג באיסוף את רישיון הנהיגה התקף מארץ המוצא, דרכון תקף וכרטיס אשראי תקף עם שם הנהג הראשי מודפס עליו (ששמו מצוין בשובר) לתשלום עבור ההשכרה ולחסום פיקדון. שים לב שאתה יכול לשלם עבור ההשכרה ב- Car4Hire  עם כרטיס אשראי של מישהו אחר, אבל תצטרך לספק כרטיס אשראי עם שם הנהג הראשי מודפס על זה איסוף.

8.3.    Car4Hire אינה מבצעת החזר של הסכום ששולם ואינה לוקחת אחריות אם חברת השכרת הרכב מסרבת לספק את הרכב ללקוח באחת מהנסיבות הבאות:

8.3.1.  אין הצגה.

8.3.2.  מופיע עד מאוחר.

8.3.3.  ימים שאינם בשימוש.

8.3.4.  שירותים נוספים שנרכשו באופן מקומי.

8.3.5.  לא הצלחת לספק כרטיס אשראי עם מספיק כספים זמינים ועליו מודפס שם הנהג הראשי.

8.3.6.  אם לקוח היה בעבר ברשימה השחורה על ידי חברת השכרת הרכב.

8.3.7.  אם לקוח מגיע לדלפק השכרת הרכב תחת השפעת אלכוהול או סמים.

8.4.    Car4Hire  אינה אחראית על השכרת רכב ואינה מקבלת תביעות/תלונות אם לקוח בוחר את הרכב השכור מיוזמתו ולא מחברת השכרת הרכב המצוינת בשובר השכרת הרכב.

8.5.   Car4Hire אינה אחראית לכל זמן המתנה במקרה של זמן איסוף מאוחר יותר ממה שצוין בהזמנה.

9.1.    כרטיסי חניה והפרות תנועה.

אתה אחראי על העלות של כל הפרת חניה ועונשים אחרים שנגרמו במהלך תקופת החוזה שלך. ספק הרכב השכור יחייב את כרטיס האשראי שלך עבור כל כרטיסי חניה ו/או עבירות תנועה. אתה גם חייב לשלם דמי ניהול.

9.2.    כיסוי התמוטטות.

24 שעות סיוע בצד הדרך כלול בתעריפים. ייתכן שרכבים חלופיים לא יסופקו על ידי ספק הרכב השכור, בהתאם לסיבת התקלה.

9.3.    תלונות.

יש לקבל את כל התלונות ו/או הבעיות בכתב תוך 30 יום מתאריך היציאה. Car4Hire  אינה יכולה לעבד תלונות שהוגשו מחוץ לתקופה זו. אם התלונה שלך נוגעת ספק השכרת רכב, Car4Hire יודיע לך על האפשרויות שלך ולתת לך ייעוץ על מהלך של פעולות. אם התלונה קשורה לרכב שכור, יש לפנות ישירות לספק השכרת הרכב.

9.4.    כל המחלוקות והתלונות ייפתרו בהתאם לחקיקת ישראל.

9.5.    מדיניות הדלק עשויה להשתנות במדינות שונות.

הכלל העיקרי הוא כי מכוניות יש מיכל מלא של דלק עם ההשכרה ויש להחזיר עם אותו מעמד (אלא אם צוין אחרת בתנאים המקומיים & תנאי ספק השכרת רכב). אם תחזירו את החלק המלא של הרכב, תחויבו בגין חסר דלק בתום ההשכרה במחיר שנקבע על ידי חברת השכרת הרכב.

10.1.    מהו כיסוי מלא?

10.1.1. כיסוי מלא מכסה מרכב, זכוכית, צמיגים ועודפים אחרים שאתה צריך לשלם, אם הרכב השכור שלך ניזוק.

כיסוי מלא מפצה את הלקוח על סכום ההשתתפות העצמית/המנוכה על ידי ספק השכרת הרכב או נגבה על ידי חברת הביטוח במקרה של נזק או גניבה.

10.1.2. ויתור על נזקי התנגשות (CDW) של הספק עשוי להיכלל במחיר השכירות שלך. CDW מגביל את החבות שלך עבור המכונית עודף – את סכום הכסף חברת השכרת הרכב יחייב אותך במקרה הרכב השכור ניזוק. פריטים כגון שמשה קדמית, מנעולים, צמיגים, מרכב תחתון ומפתח אינם מכוסים על ידי ה-CDW. אם אתה אחראי לשלם את העודף, אתה משלם אותו לחברת ההשכרה.

כיסוי מלא אינו מחליף ויתור על נזקי התנגשות (CDW). Car4Hire  לא תישא בכל אחריות אם CDW אינו כלול במחיר השכירות והלקוח לא סיפק הוכחה תקפה שלו/CDW משלה כנדרש על ידי ספק השכרת הרכב ומוזכר בשובר האישור.

10.1.3. אם כיסוי מלא נרכש יחד עם ההשכרה, הוא יכסה את כל ההפסדים הבלתי צפויים הקשורים להסכם השכרת רכב מקומי.

10.2.   מה מכוסה?

10.2.1.  סכום עודף שתשלם אם הרכב השכור שלך מעורב באירוע.

10.2.2.  סכום עתק בגין גניבת רכב.

10.2.3.  חיובים בגין נזק לרכיבים המכניים של הרכב השכור שאינם מכוסים על ידי הסכם השכרת הרכב שלך, לרבות פחחות, גג, מרכב תחתון, שמשה קדמית, חלונות, מראות, מנעולים, גלגלי צמיגים, כובעי רכזת, מנוע, מצמד, סוללה.

10.2.4.  עלויות גרירה הקשורות לנזק.

10.2.5.  עלויות שנגרמו להחלפת מפתח שאבד או נגנב לרכב שכור.

10.2.6.  דמי עיבוד (כולל דמי ניהול הנגבים על ידי חברות השכרה). לידיעתך, בעת ביצוע החזר כספי, עמלת הבנק לתשלום בינלאומי מתחלקת בין הלקוח לבין Car4Hire .

10.3.    מה לא מכוסה?

10.3.1.  כל אירוע או נזק שנגרם על ידי מעשים רשלניים כגון נהיגה בשכרות, תדלוק, נהיגה בשטח, הפרת חוקים מקומיים או כללי הכביש, ומצבים אחרים כאשר לא היית דבק בתנאים & תנאים של הסכם השכרת רכב.

10.3.2.  תוספות/שירותים נוספים (מושבי ילדים, GPS וכו’).

10.3.3.  חפצי ערך אישיים.

10.3.4.  עלויות המלון או הוצאות אחרות מהכיס.

10.3.5.  עלויות ניקוי או נזק לחלקי הרכב הפנימיים או המכניים.

10.3.6.  עמלות בנקאיות או הבדלים כלשהם בשערי החליפין.

10.3.7.  נזקי צד שלישי.

10.3.8.  נזקי רכב שנגרמו מאסונות טבע, פעולות מלחמה ופיגועי טרור.

מגבלות מדיניות.

יש לדווח על בקשות כיסוי מלא ל-Car4Hire לא יאוחר מ-7 ימים לאחר סיום ההשכרה. אם תבקש כיסוי בתוך 8-14 ימים לאחר סיום ההשכרה, יחויב עמלת שירות של 30% איחור בהגשה של הסכום המאושר להחזר. אם תבקש כיסוי מאוחר יותר מ-14 יום לאחר סיום ההשכרה, יחויב עמלת שירות של 60% איחור בהגשה של הסכום המאושר להחזר. כיסוי מלא מחזיר נזק וגניבת עודף במסגרת הסכם השכרת הרכב שלך עד לסכום מקסימלי של 1,700 EUR*.

*או אותו סכום במטבע המקומי בשער החליפין.

10.4.    ביטול כיסוי מלא

10.4.1.  כדי לבטל את מדיניות הכיסוי המלא שלך, בקר במקטע ההזמנות שלי באתר שלנו או שלח לנו דואל בכתובת info@car4hire.co.il, ואנו נבטל את המדיניות שלך.

10.4.2.  אם תבטל את מדיניות הכיסוי המלא שלך עד 24 שעות לפני מועד האיסוף המתוכנן תחויב בדמי ביטול בסך 18 יורו.

10.4.3.  אם ברצונך לבטל את מדיניות הכיסוי המלא שלך פחות מ-24 שעות לפני מועד האיסוף המתוכנן או לאחר שאספת את המכונית שלך, לא תקבל החזר.

אנו עשויים לבטל את הפוליסה שלך מבלי להחזיר את התשלום שלך אם אתה מאיים או משתמש בהתנהגות פוגענית כלפי העובדים שלנו, או שיש לנו עילה סבירה לחשוד בך בפעילות הונאה.

שים לב שאם רכשת כיסוי מלא, עדיין עליך להשאיר את הפיקדון במלואו. חברת השכרת הרכב תחסום פיקדון על כרטיס האשראי שלך כערובה על הרכב השכור.

11.1.    ביטול הגנה מוותר על כל דמי הביטול ומאפשר לך לבטל את ההזמנה עד שעה אחת לפני איסוף מתוכנן ללא תשלום נוסף.

11.2.    תקופת תוקפו של הגנת ביטול מתחילה בתאריך רכישתו ומסתיימת שעה אחת לפני האיסוף.

11.3.    מחיר הביטול אינו ניתן להחזר, גם אם לא השתמשת באפשרות זו.

11.4.    לידיעתך, תוכל לבטל את האפשרות ‘ביטול הגנה’ תוך 24 שעות מרגע שהוספת אותה להזמנה שלך.

11.5.    ניתן להוסיף את אפשרות הביטול רק בעת ביצוע ההזמנה. לא ניתן להוסיף אותו לאחר אישור ההזמנה וקיבלת את שובר האישור.

12.1.    עם סיוע בצד הדרך אתה לא צריך לדאוג למי לפנות או איך לפעול במקרה חירום מתרחשת על הכביש.

12.2.    מה כלול במחיר:

12.2.1. ייעוץ מוקד טלפוני.

12.2.2. תמיכה במייל.

12.2.3. תקשורת עם ספק השכרת הרכב במקרה חירום.

12.3.    סיוע בצד הדרך חל במצבים הבאים:

12.3.1. תאונת דרכים בה מעורב רכב שכור.

12.3.2. סוללה מתה.

12.3.3. צְמִיג מְנוּקָר.

12.3.4. פתיחת רכב נעול.

12.4.   ביטול סיוע בצד הדרך

12.4.1.  כדי לבטל את הסיוע שלך בצד הדרך, בקר במדור ההזמנות שלי באתר שלנו או שלח לנו דואל בכתובת info@car4hire.co.il, ואנו נבטל את הסיוע שלך בצד הדרך.

12.4.2.  אם תבטל סיוע בצד הדרך עד 24 שעות לפני מועד האיסוף המתוכנן תחויב בדמי ביטול בסך 18 אירו.

12.4.3.  אם תבטל את הסיוע בצד הדרך פחות מ-24 שעות לפני האיסוף או לאחר שאספת את המכונית שלך, לא תקבל החזר.

הנחות ומבצעים מיוחדים אינם מסכמים להיות תקפים רק להזמנות חדשות.

הנחה או קוד פרומו ניתן להוסיף רק בעת ביצוע ההזמנה. לא ניתן להוסיף אותו לאחר אישור ההזמנה וקיבלת את שובר האישור.

כל התעריפים תקפים למועד שליחת הניוזלטר המוצגים על סמך תעריפים להשכרה של 7 ימים. ההנחות מבוססות על ההצעות הזמינות הטובות ביותר.

הזמנת ההזמנה, התנאים וההגבלות ותקשורת הדואר האלקטרוני, המהווה חלק בלתי נפרד מהזמנת ההזמנה, נשלטים על ידי חוקי ישראל ויפורשו בהתאם לחוקי הרפובליקה של לטביה. לבתי המשפט לסמכות השיפוט הכללית של ישראל תהיה סמכות שיפוט בלעדית ליישב כל תביעה או מחלוקת שעלולה להתעורר מתוך או בקשר עם תנאים והגבלות אלה והזמנת ההזמנה.

Scroll to Top
דילוג לתוכן