עזרה ותמיכה בארץ ובחו"ל
עדיין לא הזמנתם רכב שכור ?
שאלות נפוצות שיעזרו לך לעשות את הבחירה הנכונה.
נמצאים עם הזמנה קיימת ?
תשובות לשאלות חשובות בנוגע להזמנה הקיימת עם car4hire
הורדתם את המכונית שלך ?
car4hire אחרי ההשכרה תשובות לשאלות נפוצות.
הכי פופולארי
על מנת לשכור מכונית דרך car4hire יש להכין רישיון נהיגה וכרטיס אשראי בתוקף . זכרו לוודא שאתם עומדים בדרישות הגיל ושבכרטיס האשראי שלכם יש מסגרת של לפחות 2,000 ₪ מינימום
הסיכוי שדבר כזה יקרה הוא מאוד נמוך , תהליך ההזמנה דרכינו מתחילה ביצירת חשבון זריז או חברים אנחנו נשלח לכם מייל לפני ביצוע ההזמנה או אס -אמ -אס עם קוד ייחודי וככה נאמת את החשבון שלכם ככה שכדי לראות את אישור ההזמנה יש רק לבדוק היטב את תיבת המייל או את ההודעות בטלפון , ניתן תמיד לבקש קוד הזמנה מחדש בכול רגע הישר משירות הלקוחות שלנו
מאוד פשוט אם החלטתם לבטל אנחנו נחזיר לכם זיכוי של הסכום עד 48 שעות ממועד האיסוף אם רכשתם את השירות . במידה ולא רכשתם הקפאת מחיר אתם עלולים לאבד את סכום ההזמנה .
אנחנו לא מזכים החזרים של כסף אלה מספקים שובר להשכרת רכב איתנו שתוכלו להשתמש ל 6 חודשים בלבד.
כמובן ! יש ליצור קשר עם מוקד הלקוחות נכון ל-2024 הממשק שלנו לא מאפשר אוטומטית הוספה של ביטוח מקיף לרכב השכור . אתם חייבים להתקשר אלינו ואנחנו נכניס לכם את הבקשה למערכת.
דרישות ואחריות לנהג
ברוב המוחלט של המקרים, הנהג הראשי יזדקק לכרטיס אשראי בעת איסוף הרכב – למרות שחלק מחברות ההשכרה מקבלים גם כרטיסי חיוב.
כך או כך, הכרטיס חייב להיות על שם הנהג הראשי, וחייב להיות בו מספיק כספים זמינים להפקדת המכונית.
חשוב מאוד: אם אין לך את כל מה שאתה צריך, צוות הדלפק לא יורשה לתת לך את הרכב – אז אנא בדוק את תנאי ההשכרה של הרכב, תחת ‘מה אתה צריך באיסוף’.
הנהג הראשי יצטרך לקחת:
1. כרטיס אשראי על שמם, עם מספיק כספים זמינים להפקדת הרכב (חלק מחברות ההשכרה מקבלים גם כרטיסי חיוב)
2. רישיון הנהיגה המלא שלהם, שבו הם מחזיקים לפחות שנתיים (או יותר, עם כמה חברות השכרה)
3. השובר שלהם.
במקרים מסוימים, הם יצטרכו גם מסמכים אחרים.
אם מישהו אחר הולך לנהוג גם הוא, הוא גם יצטרך לקחת את רישיון הנהיגה שלו.
חשוב מאוד: אם אין לך את כל מה שאתה צריך, צוות הדלפק לא יורשה לתת לך את הרכב – אז אנא בדוק את תנאי ההשכרה של הרכב, תחת ‘מה אתה צריך באיסוף’.
כשאתה מחפש מכונית, פשוט בטל את סימון התיבה ששואלת אם הנהג בן 30-65. לאחר מכן, הזן את גילך.
אנו נראה לך רק את המכוניות שמישהו בגילך יכול לשכור.
שימו לב…
1. מעט מאוד חברות ישכירו מכוניות למי מתחת לגיל 21.
2. אם אתה מתחת לגיל 25, הרבה חברות השכרה יגבו ממך עמלת נהג צעיר.
3. רוב חברות ההשכרה גם צריכות שיהיה לך רישיון נהיגה מלא, שבו אתה מחזיק לפחות שנתיים (לפעמים יותר).
כשאתה מחפש מכונית, פשוט בטל את סימון התיבה ששואלת אם הנהג בן 30-65. לאחר מכן, הזן את גילך.
אנו נראה לך רק את המכוניות שמישהו בגילך יכול לשכור.
שימו לב: חברות השכרה מסוימות עשויות לגבות מכם עמלת נהג בכיר.
מכוניות חשמליות
הטעינת המכונית החשמלית שלך עשויה להימשך כ-30 דקות ועד 12 שעות. זה תלוי במכונית שתבחר ובמהירות נקודת הטעינה. למכונית חשמלית טיפוסית (סוללה 60kWh) לוקח קצת פחות מ-8 שעות לכל היותר להיטען במלואו עם נקודת טעינה של 7kW. תחנות טעינה ציבוריות רבות מצוידות במטענים מהירים. אלה יכולים להגיע ל-50% טעינה תוך 30 דקות.
אפשר להטעין את המכונית החשמלית שלך בתחנות טעינה ציבוריות. הם יכולים להיות חינמיים, בתשלום לפי דרכו או מבוססי מנוי, עם מחירים שנקבעו על ידי חברות אנרגיה או בעלי נכסים. חלק מיצרניות רכב, כמו יונדאי, ניסאן וטסלה, עשויות לספק עמדות טעינה חינם לאורך כבישים מהירים יותר עבור מכוניות מתוצרתן. אתה יכול גם להטעין את המכונית החשמלית שלך בבית באמצעות מטען ביתי ייעודי (המצורף לרכב) שמתחבר לשקע רגיל.
המרחק שמכונית חשמלית יכולה לנסוע בטעינה מלאה מכונה הטווח שלה. בממוצע, למכוניות חשמליות לחלוטין יש טווח של כ-250 מיילים בטעינה אחת. עם זאת, דגמים חדשים יותר מחברות כמו טסלה ומרצדס יכולים להגיע עד 600 מיילים בטעינה אחת.
אמנם השכרת רכב חשמלי עשויה להיות מעט יותר יקרה, אך טעינת מצבר נוטה להיות זולה יותר מאשר מילוי מיכל דלק. מכוניות חשמליות פטורות לעתים קרובות מתשלומים נוספים באזורי פליטה נמוכים בערים, והן יכולות להיות זולות יותר או אפילו בחינם לחנייה במקומות רבים.
לערים יש בדרך כלל מפות לטעינת מכוניות חשמליות באינטרנט, המראות היכן אתה יכול לטעון את המכונית החשמלית שלך. על הכביש, אתה יכול להוריד אחת מכמה אפליקציות שמראות לך את נקודות הטעינה הזמינות ואת המרחק לנקודות הטעינה המהירות הקרובות ביותר. מפות Google, Waze ואפליקציות ניווט אחרות כוללות גם תכונה להדגיש את הנקודות הללו במסע שלך. בדוק מפות תשלום כגון PlugShare כדי להתאים את עצמך למסע שלך על ידי תכנון העצירות שלך.
רוב יצרני הרכב החשמליים ממליצים להקפיד על טעינת סוללה בין 20-80%. התדירות שבה אתה צריך לטעון כדי להישאר בטווח הזה תלויה בתדירות – וכמה רחוק – אתה נוהג במכונית החשמלית שלך.
הפליטות נמוכות באופן דרסטי מאשר במכוניות בדלק רגיל, כך שגם ההשפעה הסביבתית המיידית נמוכה יותר. בקנה מידה גדול יותר, ההשפעה הסביבתית תלויה במקור החשמל שבו אתה מטעין אותו. לתחנות חשמל פחם יש עדיין השפעה שלילית נטו על הסביבה.
מכוניות חשמליות הן בדרך כלל יותר ידידותיות למשתמש, וכמו נהיגה במכוניות אוטומטיות. אין הילוכים לדאוג, אז אתה פשוט לוחץ על כפתור ההתנעה, בוחר ‘D’ (נסיעה) בבורר ההילוכים – ואתה מוכן לצאת לדרך.
אם תיגמר הטעינה בין עמדות הטעינה, המכונית החשמלית תעצור. תצטרך להתקשר לסיוע בצד הדרך כדי להיגרר לתחנת הטעינה הקרובה. תקבל מספר אזהרות מהמכונית לפני שזה יקרה, אז אמור להיות לך מספיק זמן למצוא עמדת טעינה.
תוספות אופציונאליות
חשוב מאוד: רק אנשים המופיעים כנהגים בהסכם השכירות רשאים לנהוג ברכב.
זה יכלול את ‘הנהג הראשי’, שאת פרטיו סיפקת בעת הזמנת הרכב.
אם אתה רוצה שמישהו אחר ייקרא גם כנהג, תוכל למסור את פרטיו לצוות הדלפק בעת איסוף המכונית. בדרך כלל יש תשלום עבור זה, אם כי חלק מהשכרות מאפשרות לך להוסיף נהג נוסף אחד או יותר ללא עלות נוספת.
חברות השכרה שונות מוכרות סוגים שונים של כיסויים נוספים, אך הנפוץ ביותר הוא Super Collision Damage Waiver (SCDW). בהתאם לחברה, מדיניות SCDW עשויה:
1. מכסים חלקים במכונית (למשל חלונות וצמיגים) שאינם מכוסים על ידי הוויתור הסטנדרטי על נזקי התנגשות (CDW)
2. צמצם את העודף (החלק שתצטרך לשלם אם יש נזק כלשהו למשהו המכוסה על ידי ההגנה של המכונית)
3. צמצמו את העודף לאפס, כדי שלא תצטרכו להשאיר פיקדון באיסוף – או לשלם שום דבר על נזק למשהו המכוסה על ידי ההגנה של המכונית.
לפני שאתם רוכשים כיסוי כלשהו, תמיד כדאי לברר מה גובה העודף, מה הפוליסה כוללת/לא כוללת.
אתה יכול לבקש מושב ילדים אחד או יותר בעת הזמנת המכונית שלך.
שימו לב: אלא אם כן הוא כלול בעלות ההשכרה, תשלמו עבורו בעת איסוף הרכב שלכם – ועד שלא תשלם עבורו, אין ערובה שהוא יהיה במלאי.
ברוב המקרים, תשלם עבורם כאשר תגיע לדלפק ההשכרה.
במקרים מסוימים, אתה תשלם עבורם בעת הזמנת המכונית שלך.
ובמקרים מסוימים, הם יהיו כלולים במחיר המכונית שאתה שוכר.
כאשר אתה מזמין את המכונית שלך, אנו נבהיר זאת.
ביטוח, כיסוי והגנה
העודף הוא הסכום שתצטרך לשלם אם משהו השתבש. כך…
אם פחחות המכונית ניזוקה, תשלמו את עודף הנזק. הוויתור על נזקי התנגשות* יכסה את השאר.
אם הרכב נגנב, הייתם משלמים את עודף הגניבה. הגנת הגניבה* תכסה את השאר.
עודפי הנזק והגניבה שלך תמצא בשובר שלך – ובתנאי ההשכרה של המכונית שלך, תחת ‘פיקדון, עודף וכיסוי’.
* כיסוי זה תקף רק אם אתה עומד בתנאי הסכם השכירות.
על כל ההשכרות להיות ויתור על נזקי התנגשות והגנה מפני גניבה. תלוי איפה אתה שוכר, אלה יכולים להיות:
1. כלול עם הרכב בעת הזמנתו, או
2. מסופק על ידי חברת כרטיסי האשראי של הנהג הראשי, או
3. נקנה מחברת ההשכרה כשמגיעים לדלפק ההשכרה.
תוכל למצוא פרטים על השובר שלך – ובתנאי ההשכרה של המכונית שלך, בקטע ‘הפקדות, עודפות וכיסוי’.
אתה יכול גם לקנות כיסוי נוסף בזמן שאתה מזמין את המכונית שלך, או כאשר אתה מגיע לדלפק ההשכרה.
הגנת גניבה היא סוג של כיסוי שמסופק בדרך כלל עם הרכב השכור.
אם מישהו גנב את המכונית במהלך ההשכרה שלך, לא תצטרך לשלם את מלוא העלות – פשוט תשלם את העודף להגנה מפני גניבה.
הגנת גניבה תקפה רק אם אתה עומד בתנאי הסכם השכירות שאתה חותם בעת איסוף הרכב. לדוגמא: אם השארת את המכונית לא נעולה והיא נגנבה, תחויב בעלות המלאה, לא רק בעודף.
ויתור על נזקי התנגשות (CDW) הוא סוג של כיסוי שמסופק בדרך כלל עם הרכב השכור.
אם המרכב ניזוק במהלך ההשכרה שלך, לא תצטרך לשלם את מלוא העלות – אתה פשוט תשלם את עודף ה-CDW.
CDW תקף רק אם אתה עומד בתנאי הסכם השכירות שאתה חותם בעת איסוף הרכב. לדוגמה: זה לא יכסה כל נזק שנגרם בזמן שמכונית נוסעה על ידי מישהו שהיה שיכור, או שלא צוין כנהג בהסכם השכירות. אם זה יקרה, אתה תהיה אחראי לכל העלות, לא רק לעודף.
שינוי ההזמנה שלך
אם תבטל יותר מ-48 שעות לפני תחילת ההשכרה שלך, תקבל החזר מלא*.
אם תבטל פחות מ-48 שעות לפני, או בזמן שאתה בדלפק ההשכרה בזמן האיסוף, נחזיר* את מה ששילמת בניכוי עלות 3 ימי ההשכרה שלך – כך שלא יינתן כל החזר אם המכונית שלך הוזמנה ל-3 ימים או פחות.
אם תבטל לאחר שהשכרת אמורה להתחיל (או שפשוט לא תגיע) לא תקבל החזר.
* אלא אם כן הזמנת רכב שסומן כ’לא ניתן להחזר’.
הדרך הקלה ביותר לעשות זאת היא באינטרנט – פשוט היכנס להזמנה שלך ובטל אותה.
כדי להיכנס להזמנה שלך…
אם אתה משתמש באפליקציה, הקש על ‘הזמנות’ בתחתית המסך.
אם אתה משתמש באתר, ודא שאתה מחובר ובדף ‘השכרת רכב’ – ואז לחץ על ‘נהל הזמנה’ בחלק העליון.
ייתכנו דמי ביטול…
אם תבטל יותר מ-48 שעות לפני תחילת ההשכרה שלך, תקבל החזר מלא*.
אם תבטל פחות מ-48 שעות לפני, או בזמן שאתה בדלפק ההשכרה בזמן האיסוף, נחזיר* את מה ששילמת בניכוי עלות 3 ימי ההשכרה שלך – כך שלא יינתן כל החזר אם המכונית שלך הוזמנה ל-3 ימים או פחות.
אם תבטל לאחר שהשכרת אמורה להתחיל (או שפשוט לא תגיע) לא תקבל החזר.
* אלא אם כן הזמנת רכב שסומן כ’לא ניתן להחזר’.
אם אתה משתמש באפליקציה, הקש על ‘הזמנות’ בתחתית המסך.
אם אתה משתמש באתר, ודא שאתה מחובר ובדף ‘השכרת רכב’ – ואז לחץ על ‘נהל הזמנה’ בחלק העליון.
תוכניות דלק, קילומטראז' ונסיעות
זה תלוי, אז אנא בדוק את תנאי ההשכרה של הרכב, תחת ‘כלול במחיר ההשכרה’.
חברות ההשכרה מחליפות את המכוניות שלהן כל הזמן, כך שאיננו יכולים להבטיח מראש איזה סוג דלק יספיק המכונית שלך.
אם צוות הדלפק לא אומר לך מתי אתה אוסף את המכונית שלך, פשוט שאל אותם.
ייתכן גם שיש שלט בתוך מכסה הדלק.
מדיניות הדלק עבור ההשכרה שלך מסבירה כיצד תשלם עבור דלק עבור המכונית השכורה שלך.
ברוב המוחלט של המקרים, המכונית שלך תגיע עם מדיניות ‘אהבתי’. זה אומר שאתה צריך להוריד אותו עם כמות דלק (או לטעון, אם הוא חשמלי) כפי שהיה לו כשהרמת אותו. אם לא תעשה זאת, תצטרך לשלם עבור הדלק/הטעינה החסרים – ולשלם גם דמי ניהול.
קודם כל, יתכן ויהיה על כך עמלה.
אוספת את המכונית שלך במדינה אחת ומחזירה אותה במדינה אחרת?
1. אם אתה מזמין באינטרנט, פשוט הזן את מיקום האיסוף ומיקום ההחזרה שלך בדף הבית שלנו.
2. אם אתה מזמין בטלפון, פשוט ספר לנו.
רק לבקר במדינה אחרת – ואז לחזור למקום האיסוף?
1. אם אתם מזמינים באינטרנט, פתחו את תנאי ההשכרה של הרכב, עברו לקטע ‘שירותים נוספים (ניתן לתשלום בדלפק)’ ובדקו את ‘חוצה גבולות’ ו’חוקי גבולות’.
2. אם אתה מזמין בטלפון, פשוט ספר לנו.
3. כך או כך, נא לבדוק עם צוות הדלפק גם באיסוף.
תשלום, עמלות ואישור
השובר שלך יראה לך כמה גובה ההפקדה. כך גם תנאי ההשכרה של הרכב – תוכלו למצוא אותם בסעיף ‘הפקדות, עודפות וכיסוי’.
מספר האסמכתה להזמנה שלך הוא מספר בן 9 ספרות שייחודי להזמנה שלך. אתה תמצא אותו באימייל שאנו שולחים לך כדי לאשר את הזמנתך, ובשובר ההשכרה שלך.
אם אתה צריך ליצור איתנו קשר, זה יעזור לנו למצוא את הפרטים שלך במהירות אם יש לך את מספר ההזמנה שלך בהישג יד.
זהו פיקדון, כך שתקבל אותו בחזרה לאחר ההשכרה.
כמובן, אם המכונית נחבטת או נשרטת במהלך הזמן שיש לך אותו, חברת ההשכרה תעמוד בחלק מהפיקדון שלך או את כולו כדי לשלם עבור הנזק.
הם עשויים גם לשמור חלק מהפיקדון שלך אם המכונית ממש מלוכלכת – או אם תחזיר אותה באיחור או בדלפק ההשכרה הלא נכון.
קודם כל, יתכן ויהיה על כך עמלה.
אוספת את המכונית שלך במדינה אחת ומחזירה אותה במדינה אחרת?
1. אם אתה מזמין באינטרנט, פשוט הזן את מיקום האיסוף ומיקום ההחזרה שלך בדף הבית שלנו.
2. אם אתה מזמין בטלפון, פשוט ספר לנו.
רק לבקר במדינה אחרת – ואז לחזור למקום האיסוף?
1. אם אתם מזמינים באינטרנט, פתחו את תנאי ההשכרה של הרכב, עברו לקטע ‘שירותים נוספים (ניתן לתשלום בדלפק)’ ובדקו את ‘חוצה גבולות’ ו’חוקי גבולות’.
2. אם אתה מזמין בטלפון, פשוט ספר לנו.
3. כך או כך, נא לבדוק עם צוות הדלפק גם באיסוף.
רוב ההזמנות מאושרות מיד, אז אנא בדוק בתיקיית הספאם שלך אם אין דבר בתיבת הדואר הנכנס שלך.
אתה תמיד יכול לבדוק את סטטוס ההזמנה שלך באינטרנט:
אם אתה משתמש באפליקציה, הקש על ‘הזמנות’ בתחתית המסך.
אם אתה משתמש באתר, ודא שאתה מחובר ובדף ‘השכרת רכב’ – ואז לחץ על ‘נהל הזמנה’ בחלק העליון.
מה הסטטוס?
אם תגלה שההזמנה שלך עדיין לא אושרה, אנחנו עובדים על זה – ונשלח לך דוא”ל ברגע שזה יקרה. במקרה הבלתי סביר שנתקל בבעיות כלשהן, נודיע לך בהקדם האפשרי.
איסוף והחזרה
ברוב המקרים, השובר שלך יציג את כתובת חברת ההשכרה ויגיד לך איך למצוא את הדלפק.
בשדות תעופה, שימו לב לשלטים המראים מכונית עם מפתח מעליה. הם עשויים גם לומר ‘שכור רכב’ או ‘השכרת רכב’.
פשוט שאל את צוות הדלפק כשאתה אוסף את המכונית שלך.
אם אף אחד לא זמין כשאתה מוריד אותו (למשל, אם זה באמצע הלילה), ייתכן שיש “תיבה” שבה אתה יכול לשים את המפתח. שוב, בדוק עם צוות הדלפק בעת האיסוף.
זה תמיד רעיון טוב לשמור כל ניירת שהם נותנים לך.
כל עוד הכל הלך כמתוכנן, הם לא צריכים.
עם זאת, הם יחייבו אותך:
1. אם יש נזק כלשהו לרכב, או לתוספות ששכרתם
2. אם חסר דלק (כלומר, אם התכוונת למלא אותו אבל לא עשית זאת)
3. אם האוטו כל כך מלוכלך שהם צריכים לתת לו יותר מניקיון ‘סטנדרטי’
4. אם תוריד את המכונית באיחור, או במקום הלא נכון.
חיובים אלה צריכים להיות רשומים בחשבונית שלך.
לאחר ההחזרה, ייתכן שהם יחייבו את הכרטיס שלך על משהו שהם לא ידעו עליו כשהורדת את המכונית שלך – למשל, חיוב הקשור בעבירת תנועה.
אם יש לך שאלות לגבי חיובים כלשהם מחברת ההשכרה, אנא צור איתם קשר. תוכל למצוא את פרטי הקשר שלהם בשובר שלך, או אם אתה ניגש להזמנה שלך באינטרנט.
הנהג הראשי יצטרך להציג כרטיס אשראי על שמו שלו כדי לכסות את הפיקדון. מעט מאוד חברות השכרה מקבלים כרטיסי חיוב עבור הפיקדון – אנא בדוק את תנאי ההשכרה של הרכב.
הם גם יחייבו אותך עבור:
1. כל תוספות (GPS, כסאות ילדים וכו’)
2. עמלות כלשהן (עמלת נהג צעיר, עמלה חד-כיוונית וכו’)
3. כל כיסוי נוסף שאתה קונה מהם.
אם הוספת את פרטי הטיסה שלך להזמנה שלך, ייתכן שחברת ההשכרה תוכל לעקוב אחר הטיסה שלך ועשויה להחזיק את המכונית שלך למשך ‘תקופת חסד’ אם הטיסה שלך מתעכבת או מבוטלת – אבל זה לא מובטח.
אם יש תקופת חסד להזמנה שלך, תוכל למצוא פרטים נוספים על ידי מעבר אל ‘מידע חשוב’ ואז ‘תקופת חסד’ בתנאי ההשכרה שלך.
אם הטיסה שלכם מתעכבת או מבוטלת, אנא הודיעו לחברת ההשכרה בהקדם האפשרי באמצעות התקשרות למספר הטלפון שבשובר ההשכרה שלכם.
עיכובים וביטולים בטיסות אינם בשליטתנו, ולכן לצערנו איננו יכולים לקחת אחריות על כל בעיה או עלויות שנגרמו כתוצאה מהם.
לאחר ההשכרה שלך
לא. כשאתם מזמינים רכב, חברת ההשכרה מפרישה אותו עבורכם לכל התקופה שביקשתם, מה שאומר שהם לא נותנים לאף אחד אחר להזמין אותו לכל חלק של אותה תקופה. אז אנחנו לא יכולים להחזיר זמן ‘לא מנוצל’.
זהו נוהג מקובל בענף השכרת הרכב.
תלוי על מה השאלה שלך.
אנא צור קשר עם חברת ההשכרה אם השארת משהו ברכב, או אם אתה צריך אותם כדי לספק מסמכים או מידע. תוכל למצוא את פרטי הקשר שלהם בשובר שלך, או אם אתה ניגש להזמנה שלך באינטרנט.
לכל דבר אחר, אנא צור איתנו קשר ונשמח לעזור.
זה תלוי. זה משתנה לפי חברה, אבל באופן כללי…
כשתאסוף את המכונית שלך, הם יגבו ממך עבור:
1. כל תוספות (GPS, כסאות ילדים וכו’)
2. עמלות כלשהן (עמלת נהג צעיר, עמלה חד-כיוונית וכו’)
3. כל כיסוי נוסף שאתה קונה מהם.
חיובים אלה צריכים להיות רשומים בחשבונית שלך.
כאשר אתה מוריד את המכונית שלך, הם יחייבו אותך:
1. אם יש נזק כלשהו לרכב, או לתוספות ששכרתם
2. אם חסר דלק (כלומר, אם התכוונת למלא אותו אבל לא עשית זאת)
3. אם האוטו כל כך מלוכלך שהם צריכים לתת לו יותר מניקיון ‘סטנדרטי’
4. אם תוריד את המכונית באיחור, או במקום הלא נכון.
חיובים אלה צריכים להיות רשומים בחשבונית שלך.
לאחר ההחזרה, ייתכן שהם יחייבו את הכרטיס שלך על משהו שהם לא ידעו עליו כשהורדת את המכונית שלך – למשל, חיוב הקשור בעבירת תנועה.
אם יש לך שאלות לגבי חיובים כלשהם מחברת ההשכרה, אנא צור איתם קשר. תוכל למצוא את פרטי הקשר שלהם בשובר שלך, או אם אתה ניגש להזמנה שלך באינטרנט.
צריך עזרה בהזמנה
הדרך המהירה ביותר לקבל עזרה או מידע היא לרוב מקוונת. אם תמלא את הפרטים האלה, אנחנו נקל על מציאת מה שאתה מחפש.
נהיה בקשר
צור קשר אם שאלתך לא נענתה
צ'אט חי
הדרך המהירה ביותר ליצור קשר עם מומחה.