צור קשר עם car4hire
הנציגים שלנו כאן לענות ולסייע לכם לאורך כל הדרך
מוקד PLUS
מוקד לעסקים
מוקד חירום
מוקד הזמנות
מחפש משהו אחר?
האם השירות "סיוע לצדי הכביש" בחינם ?
מאוד תלוי בתקלה שנוצרה ברכב , אנחנו חברה שמחזיקה רק רכבים חדשים העוברים בדיקת קצין רכב כל יום ואנחנו מציעים שירותי סיוע לצד הדרך החל מ-19 ש”ח ליום . כמובן אם במידה הרכב נתקע מסיבה שהיא באשמתנו אנחנו נדאג שלא תחויב ואפילו נשמח להציע שדרוג על אי הנעימות.
מה קורה אם אני מאחר לאיסוף הרכב או לא מגיע
במידה ואתה מאחר נשריין לך את הרכב עד שתגיע , אם הסניף כבר סגור יש להתקשר למוקד הלקוחות לראות אם ניתן לבצע משלוח מחוץ לשעות הפעילות או פשוט להמתין לבוקר . במקרה של אי הגעה יחויב הלקוח במלא הסכום בנוסף קנס של 250 ש”ח אל אי הודעה אלה אם כן הסיבה היא מוצדקת .
האם רכב עד הבית עולה על פי ק"מ
לא בתל אביב אנחנו מחייבים מחיר קבוע של 199 ש”ח לכל כיוון נסיעה של הנהג עם רכב שכור במשלוח ללקוח בתוך תל אביב – מחוץ לתל איב בהמחירים משתנים מעיר לעיר .
האם ניתן להחזיר את הרכב בסניף שונה מזה שלקחתי ?
כמובן ! אם עוד לא ביצעתם הזמנה רק זכרו לסמן במקום הנכון את הסניף שבו תרצו להחזיר את הרכב השכור בישראל , ללא צורך באישור נוסף. אם במידה כבר הזמנתם חייגו למוקד שלנו והם כבר ישמחו לסייע ולשנות עבורכם את ההזמנה אם לא הצלחתם לבד דרך הממשק החכם שלנו .
רוצים לשמוע על המסלול לתאגידים של car4hire ?
הצוות שלנו ישמח לענות על שאלותיכם לגבי Car4Hire Business. מלא את הטופס למטה ונציג מכירות Car4Hire Business ייצור קשר בהקדם. אם אתה מחפש תמיכה, אנא שלח בקשה באמצעות אחד מהמשאבים המפורטים למעלה.